1510 gram lycka

måndag 22 april 2013

Nu är det nära...

väskorna börjar vara packade, vi har en stor last övervikt som vi försöker fundera ut hur vi skall göra med..
Man kan inte riktigt förstå att en veckas mat åt Romeo faktist väger ganska många kilo.. Har redan minskat på allas klädmängd, lite skor och sånt.. Ännu är det många kilon +.. Men det löser väl sig förhoppningsvis när vi träffar fammo och faffa på flygplatsen och slinker med några liter välling och piltti i deras väskor..
Helgen gick fint, men snabbt som jag trodde.. På lördagen började jag med att sitta i frissa stolen några timmar.. Kan ärligt säga att jag har aldrig varit så nervös förr.. Hon bara liksom tog håret och slingade det utan kam eller nåt, jag var rädd.. Slutsatsen blev ändå bra.. Jag är nöjd..
Sen åkte vi iväg på dop...
Liten fick namnet Selma.. Hon var söt, och så liten.. Vi var där flera timmar... Kom hem närmare midnatt och kröp till sängs alla 3..
Igår har vi mestadels packat och tvättat.. Romeo var på morgonbad och prövade sina nya sand leksaker som faffa köpt åt honom.. Det gick bra att ha dem i badet också.. Sen var vi ut på en långpromenad med Sini och Wäinö på kvällssidan före det blev natt...
Nu är det bara att vänta igen att klockan skall bli närmare midnatt för då sticker vi iväg.. Före det skall vi hinna in till stan på bankärenden, fika, och handla det sista Tacka vet jag att killarna for iväg redan före 9 och mamma har haft sovmorgon...Sista semestern börjar nu.. Sen kallar jobbet för mamma i huset.. Lite bilder på det eller hur..





2 kommentarer: