1510 gram lycka

torsdag 4 april 2013

Det var riktigt

skoj att vara till jobbet idag.. Fick skratta rejält, och vara lite social.. Sen for vi ännu på eftermiddagen när papsen kom hem och laga passen. Bättre sent än aldrig.. Vi får snart starta countdown.. Hoppas jag blir frisk!
Denna sjuka har gjort mig så osocial att det riktigt gnager i kroppen.. Vill umgås, vill prata, vill göra allt NU... Tur att jag har en bästa Fanny som pratar med mig i telefon varannan dag en timmas telefonsamtal för annars skulle jag väl bli lite halv störd..
Jag är inte alls bra ännu.. Romeo där emot har haft en riktigt bra dag.. Hostar som bara vad, och snoret rinner men han var glad och pigg hela kvällen och for som en blixt här runt på golven på sitt egna "fina" ålnings sätt. Kaikki omalla tyylillään.. Så här pigg och nöjd har han inte varit på ett par veckor.. Mamma gillar läget nu lite bättre.. Och i helgen får jag träffa båda mina kära systrar... Skall vara social som tusen..
Sötaste bebis

Så här såg det ut före...

I totally saved it...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar