1510 gram lycka

måndag 9 september 2013

Mamman i huset fyller 25 år igen...

IDAG!
Hipp hipp hurraa.. eller hur var det...
En bra dag har jag haft i alla fall.. Vi började morgonen med att fara och cykla i en och en halv timma.. Hade bästa sällskapet med, våra <3 vänner...
Spenderade en halv timma kanske på lidl, och Romeo hade hört att när man firar skall man spruta skumpa på den som firas.. Så han tog en flaska med energi dricka och kastade den i golvet så det sprutade energi dricka runt hela lidl och mamma! De va lite kul i alla fall...

Sen hade jag massör.. Och för första gången på 3 år var det så skönt att jag kunde ha somnat dit.. Underbart!
Under tiden hade mina favoritkillar varit och köpa en present åt mig..
När jag var klar var vi och käka kinamat, köpte bakelser och när vi kom till bilen hade jag paket som väntade på mig.. En cykelkorg och finaste klockan! Precis vad jag önskat mig... Och så får jag fara till frissan nästa vecka! Att jag är lycklig...
Och en massa massa grattisar har jag fått.. Ni är underbara fina människor.. Vi kör lite bilder på det från veckoslutet...
Lite bling bling.. Mamma tackar..

Romeo fick en glass i helgen... Tack mamma.. Men tusan va de va kallt.. Fy.. Men gott.. Men nej.. Kallt..

Jag har väl fasat för denna dag... Boxningshandsken satt han på handen.. Och tv:n knäpper vi på utan problem..
Favorit tjejerna var och sova över från fre-lö.. Lördag morgon for vi till min och Romeos favvoplats..

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar