1510 gram lycka

onsdag 18 september 2013

Bara "lilla" mamma...

Ja hör ni.. Idag känns det i kroppen att man lever... Tog äntligen tag i min träning nu igen... Och nu denna gång skall det hålla... Var på en väldigt intensiv bodycombat på måndagen.. Och idag känns det.. Idag blir det även ett step pass, och babysim.. Imorgon blir det igen ett step pass...Nästa vecka blir det lite knepigare för Mati har kvällsskift men snälla faster Nina sade: Jaa-aa int har jag nu så mycket speciellt på kvällarna så jag kan nog komma om du vill fara.. Jag puschar dej till gymmet..
Kanske det blir lite resultat småningom... Så här hot var jag efter en combat..
Denna mamma hade lite av någon sorts utseende kris i sommar... Ingenting var bra, allting kändes bläh att ha på sig, hur man en vred och vände så såg man alltid ut som ett monster.. TYP! Jag vet inte om det var all annan stress också, så lite tid att umgås med M som också var sressad, och de lösa kilon som samlats på när man inte tränat men det var VERKLIGEN kris..
Jag kan väl inte säga att jag är utseende fixerad, eller jo till viss mån.. Alla vill väl se bra ut så gott det går.. Det är roligt att fixa till sig.. Ännu roligare om man är nöjd själv...

Meningen var väl att jag skulle träna så hårt nu i höst att jag skulle få bort en 8-10 kg.. Men när jag diskuterade saken med min kära man så sade han: När du tränade som hårdast (var lite tränings addicted) var du för smal.. Jag märkte det inte då men nu har jag insett det.. Du har aldrig sett så bra ut som du gör nu.. Jag har tänkt på det flera gånger när jag ser dej!

Vilken man man har.. Vilka ord.. Han vet vad han skall säga.. Och jo, en tur var jag näst intill lite för smal, det var ansiktet som tog mest stryk av det.. Magen fanns ju ändå alltid kvar.. Hur man än försökte.. Så nu är planen.. Träna en 3-4 gånger i veckan, träna magen.. Gå ner en 4-5 kilo och behålla mitt söta ansikte.. Hah ;) Vi kör på det.. För så illa är det inte.. Krisen har lagt sig.. I just love to be me..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar