1510 gram lycka

torsdag 5 september 2013

Hänt i veckan...

Ni måste ha lite förståelse kära ni... Vi har så mycket på gång här.. Det skall hängas gardiner, det skall packas upp, man måste hinna lite mysa och cykla varje dag...
Men vi kör en hänt i veckan...
På måndagen var vi bjudna på pomp de lux party till Mikaela.. Romeo blev hemma med pappa som blev sjukskriven...
Jag fick shoppa i fred och beställde hem några underbara plagg... Man får så svårt att välja när allt är så fint...
Moscow Little JUMPSUIT, Grey MelangePisa Little CHINOS, CurryPrague Little LS TSHIRT, GreenStuttgart Little LS TSHIRT, Grey Melange
Ni ser vilket färgtema vi kör med i höst...
På tisdagen fortsatte vi hemma och greja... Det som var speciellt med denna tisdag var att vi hade bröllopsdag.. Gifta i två ÅR! När jag steg upp var det tyst i huset och killarna var försvunna.. Efter en stund kom de hem med en mega stor blombukett!
Sen fick vi besök av Matis syrror som kom och inspekterade vår lägenhet.. Skulle börja min diet också på tisdagen.. Men det sket sig som vanligt.. Tyckte det var oförskämt att få gäster och inte bjuda på bullor så dit for det...
Igår var dagen som jag väntat på sedan Juni.. Äntligen dags att rita in bild nummer två... Undrar om jag börjar bli hooked..
Hade bokat tid till 17.. Var betydligt nervösare än sist.. Eftersom jag visste hur förbenat sjukt det tar.. Men vet ni vad?! Det gick över all förväntning.. Tog inte alls så illt.. Det var bara sista halv timman som började vara riktigt pain. Och då tog det närmare tre timmar den här gången... Här ser ni slutresultatet.. Snyggt!
Halvvägs.. Konturerna dragna och dags för en liten paus...
Igår kväll och idag...

Okej inte riktigt slutresultatet så klart.. Det måste ju få hela ifred först före man ser hur det blir.. Himlen runt ängeln kommer att bli mycket ljusare ännu... (Det är en skyddsängel som håller i en diamant, och under står Diamonds are forever och Romeos födelsetid.. Diamanten symboliserar Romeo)
Älskar!
 Romeo o andra sidan han ÄLSKAR att cykla... Vi cyklar varje dag.. Och han är så nöjd när vi kommer in sen.. Motion för mamma, nöje för Romeo.. Tror det blir en sväng till parken vid Edvinsstigen idag...
Händer i veckan!Flickorna kommer hit imorgon och skall spendera natten hos moster.. Skoj! På lördagen åker vi och äter middag på Rosso... (bröllopsdagen till ära.) Och så skall jag boka tid till frissan.. Äntligen slipper jag dit.. Tyckte det var den ultimata födelsedagspresenten...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar