1510 gram lycka

måndag 3 juni 2013

Flytt "semester"

Som ni säkert märker av gapar bloggen för tillfället av tystnad... Bestämde redan när vi började packa, vi skall flytta och det blir sommar att jag uppdaterar när jag har tid.. Och tid finns det tyvärr inte tillräckligt av för tillfälle.. Men jag kommer att komma in nu som då och lägga in bilder och kort vad vi håller på med...
Idag har vi dessvärre inte hunnit göra nästan något.. (Jag och Rubus alltså). Han fick en sjuhundrades feber igår mitt i allt..
Var ut en sväng idag så han inte skulle få värmeslag.. Snart går vi igen en sväng.. Det är nämligen svalare ute än inne.. Vi hörs när vi hörs..
På fredagen var jag sista dagen på jobb.. skönt att få lämna hemma nu med söta Ruben... Slutade tidigare och vi var och skriva på hus köpet till banken.. Vi blev husägare officiellt. Detta firade vi på Rosso med god mat åt alla 3 magar..

På lördagen var vi närmare två timmar på rtv.. Planerade huset och beställde tapeter.. Blev inte alls som min vision.. Helt annorlunda men tror detta blev mycket bättre..

Åkte vidare till motonet och köpte en flytväst.. Dags att föra Lara på semester.. Åkte till fammos och faffas villa.. Romeo Tyckte det var spännande att åka båt..

Igår blev Romeo kok het mitt i allt.. Febern steg och på kvä'llen hade han närmare 40 graders feber... Det håller i sig än idag.. Men så här glad är han ändå..

Nu skall jag gå till nya huset och fotografera lite så vi ser hur vi kommer framåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar